Login

preview
Published in 'Blog van Groep 78'

Vandaag hebben we de gelezen werkstukken beoordeeld aan de hand van een beoordelingsformulier. Elk groepje kon 2 of 3 werkstukken beoordelen. Wat een hoge betrokkenheid! Geweldig om te zien hoe serieus kinderen hiermee aan de slag gaan. Ze zijn kritisch, overleggen waarom een onderdeel op een bepaalde manier wordt beoordeeld en zijn daarbij ook heel zorgvuldig.

 

Daarnaast heeft elk groepje 3 vragen over het onderwerp bedacht voor in de Kahootquiz. Op deze manier konden we de opgedane kennis testen en het project op een gave manier afsluiten!

preview
Lotte van Thiel Lotte van Thiel
Published in 'Blog van 3'

Afgelopen maandag kregen de kinderen op school een filmpje van Hartjes Piet te zien.

Sinterklaas is een aantal belangrijke spullen kwijt en heeft aan Hartjes Piet gevraagd of hij wil helpen

Zou dit gaan lukken met hulp van de Zipzapmachine?

preview
Published in 'Blog van Groep 78'

De afgelopen tijd zijn we in groep 7/8 bezig geweest met een project rondom de geschiedenis. De kinderen hebben hun interesse voor verschillende onderwerpen aan mogen geven. Vanuit die interesse zijn ze aan de slag gegaan met één van deze onderwerpen. 

We zijn gestart vanuit een oriëntatiefase waarbij kinderen zoveel mogelijk informatie over het onderwerp gingen verzamelen. Op deze manier konden ze al veel over het onderwerp lezen. Daarna hebben de kinderen minimaal drie onderzoeksvragen bedacht en daar hebben ze uiteindelijk een antwoord op gegeven. Als eindproduct hebben de kinderen een werkstuk gemaakt waar ze ontzettend trots op zijn. En terecht!! Scan de QR-codes voor het lezen van de werkstukken, zodat jullie ook mee kunnen genieten.

 

Als je de foto inzoomt, kun je met een andere telefoon of tablet de code scannen. Veel leesplezier!

preview
Published in 'Blog van Groep 12 A'

Woensdag hebben we met heel de school spelletjesuitloop gehad. 
Wat hing er een heerlijk sfeertje! 

preview
Published in 'Blog van Groep 45'

Vandaag is er door de kinderen hard gewerkt aan het maken van woordenfamilies. In groepjes werd er gezocht naar woorden die familie van elkaar zijn. De betrokkenheid was erg groot en er zijn veel woorden gevonden!